Πολιτική ακύρωσης / επιστροφών

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

  • Αλλαγή Προϊόντων.
    Εάν για κάποιο λόγο επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος που παραλάβατε θα πρέπει να το κάνετε μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ημερομηνία που αναφέρεται στην απόδειξη αγοράς ή στην κάρτα αλλαγής). Τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής. Επίσης, πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί και τα προϊόντα που θα αγοραστούν να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, αποκριάτικα, Πασχαλινά, καλοκαιρινά, καθώς και τα προϊόντα που πωλούνται σε προσφορά δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής.

  • Αλλαγή / Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων:
    – Η επιστροφή των μη ελαττωματικών προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με δική σας ευθύνη, χρησιμοποιώντας εταιρία ταχυμεταφορών της επιλογής σας, όπου επιβαρύνεστε εσείς εξολοκλήρου το κόστος αποστολής και επιστροφής.
    – Η επιστροφή πρέπει να ολοκληρωθεί στο χρονικό διάστημα των (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης απόδειξης ή τιμολόγησής του.

  • Άρνηση ή αδιαφορία παραλαβής παραγγελίας
    Προσοχή: Σε περίπτωση που πελάτης αρνηθεί ή αδιαφορήσει για την παραλαβή της παραγγελία του, διατηρούμε το δικαίωμα να διεκδικήσουμε αποζημίωση από τον πελάτη για την ζημία που προκύπτει από το κόστος αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας του. Το κόστος υπολογίζετε ως εξής: Κόστος αποστολής (χρεώνεται ακόμα και αν τα μεταφορικά ήταν δωρεάν) + κόστος επιστροφής. Σε περίπτωση που ο πελάτης αγνοήσει να εξοφλήσει το κόστος της ζημίας του, διατηρούμε το δικαίωμα να την διεκδικήσουμε νομικά, να απενεργοποιήσουμε τον λογαριασμό του ή να αρνηθούμε την περαιτέρω πώληση στο πρόσωπό του.

  • Ελαττωματικά Προϊόντα
    1) Αλλαγή με νέο λειτουργικό προϊόν: Θα στείλουμε courier να παραλάβει το προϊόν συσκευασμένο από τον χώρο σας. Εάν το προϊόν δεν λειτουργεί λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος και εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα του κατασκευαστή θα αντικαταστήσουμε το προϊόν και θα σας το αποστείλουμε δωρεάν. Η επιστροφή, τυχών ελαττωματικών προϊόντων, θα πρέπει να γίνει μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται με την συσκευασία αγοράς τους ώστε να σταλούν στην προμηθεύτρια εταιρεία. Επίσης, θα πρέπει να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης, την κάρτα αλλαγής ή το τιμολόγιο πώλησης. Σε κάθε περίπτωση, αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
    2) Κακή/Λανθασμένη Χρήση: Εάν το προϊόν μετά τον έλεγχο επιβεβαιωθεί ότι έχει καταστεί μη λειτουργικό από κακή ή λανθασμένη χρήση, μπορούμε: ή να σας το επιστρέφουμε με χρέωση παραλήπτη βάσει του τιμοκαταλόγου της εταιρείας courier ή να το καταστρέψουμε για εσάς ώστε να μην επιβαρυνθείτε με έξτρα έξοδα αποστολής. Στην περίπτωση καταστροφής του προϊόντος το αντίστοιχο αίτημα σας πρέπει να μας το υποβάλλεται εγγράφως με κάθε πρόσφορο μέσο άλλως το προϊόν θα επιστρέφεται σε εσάς με την αντίστοιχη επιβάρυνσή σας.
  • Υπαναχώρηση
    Στην περίπτωση υπαναχώρησης μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησής του, έτσι ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος σας. Η χρέωση των μεταφορικών εξόδων επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
  • Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης.
    Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις.

    Σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:
    – Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής.
    – Σφραγισμένα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
    – Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή
    – Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών). Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης.
    – Προϊόντα που πωλούνται και παραλαμβάνονται από το φυσικό κατάστημα.

    Ειδικότερα δεν είναι εφικτή η επιστροφή προϊόντων και χρημάτων ακόμη και να βρίσκονται
    στην αρχική τους κατάσταση για τις εξής κατηγορίες προϊόντων:
    Αποκριάτικες Στολές, Μαγιό, Καλλυντικά, Κάλτσες, Μπαταρίες, Ιπτάμενα Παιχνίδια.

    Προσοχή: Στην περίπτωση υπαναχώρησης τα έξοδα αποστολής, αντικαταβολής δεν επιστρέφονται.

Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συν-αρμολογηθεί, μιας και τα προϊόντα θα τα διαθέσουμε πάλι προς πώληση. Επίσης, θα πρέπει να συνοδεύονται με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης). Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στο πελάτη με χρέωση παραλήπτη. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω email στη διεύθυνση info@cartoontoys.gr , είτε τηλεφωνικά στο +302241070210.